◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ پست ثابت (( 1 )) ...!!!╫►

 

قصه عشق من ... عشقی نافرجام........٬!

 

گفتم این دربدریها تاکی؟

غربت و بی کسی ما تا کی؟ 

باید از عمر ثمر برگیرم

تشنه لب برلب دریا تا کی؟

                              قلم و دفتر شعری دستم

                              کوله بار سفرم بربستم

                             به امیدی که بیابم یاری

                             به تمنای دلم دل بستم!

                                                            یار هرگوشه فراوان دیدم

                                                            نه کسی درخور خود می دیدم

                                                            همه دنبال ظواهر بودن

                                                           من به این مسئله می خندیدم

گر چه با غم شده بودم همبند

باز من بودم و امیدی چند

خسته بودم من از این کاویدن

که لبی در شب من زد لبخند

                                غنچه ای بود ولی نشکفته

                                 غزلی بود ولی ناگفته

                                 راه درپیش گرفتم اما

                                دگر این دل شده بود آشفته!

                                                              نشد آن چشم سیه از یادم 

                                                              به تمنای دلم دل دادم

                                                              عقل میکرد ملامت اما

                                                              به سر دنده چپ افتادم

دست بردم که بچینم اورا

دختر سبزه چشم آهو را

گل من در کمرش خاری بود

خم نمود این غم او زانو را

                                دیدم از وصلت او دلسردم

                                گفتم از کار دلم برگردم

                                با همه دلنگرانی اما

                                باز هم فکر دلش را کردم

                                                         دیدم او همره افکارم نیست

                                                         ماه زیبای شب تارم نیست

                                                         با تمام غم و اندوهم باز

                                                         دیدم این دلشکنی کارم نیست

دل به دریا زدم و رفتم باز

شب درماندگیم شد آغاز

جای او دفتر شعرم هر شب

با دل غمزده ام شد همراز

                                  حال من هستم و دردی جانسوز

                                   می کشم بار غم دل هر روز

                                   ترسم عمرم همه حسرت باشد

                                   حسرت خلوت خوب دیروز

 


نظرات شما عزیزان:

Tannaz
ساعت21:40---21 اسفند 1391
خیلی زیبا بود .شما جای پدرم هستین به وبلاگتون سر میزنم باز...

پاسخ:ممنون كه بهم سر زديد بازم منتظر حضور سبزت هستم ولي يه سئوال ببخشدا فك ميكنيد من چند سالمه يا اصلا شما چند سالتونه كه فرموديد من جاي پدر بزرگوارتون هستم


سارا
ساعت20:35---1 بهمن 1391
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم....

تمبر و پاکت هم هست....

و یک عالمه حرف....

کاش کسی جایی منتظرم بود....


ارمین
ساعت16:57---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

hossein
ساعت10:31---23 دی 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ منم سربزن اگه دوست داشتی منوبااسم M a 2 t aلینک کن بمن خبربده تالینکت کنم

نازنین جوون
ساعت0:50---5 دی 1391
سلام وب خوبی داری ب منم سر بزن عسیسم اگه خواستی تبادل هم میکنم

سارا
ساعت22:35---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


ahmad
ساعت23:00---9 آذر 1391
سلام داداش

سقوط تاوان پریدن با بعضی هاااست...


حمید
ساعت22:41---27 آبان 1391
بی خیال

این دنیا خیلی در د و غم داره کاری هم نمیشه کرد.

فقط اون دنیا رو بچسب و کاری کن که این دنیا هم بهت سخت نگزره :-)


حسین
ساعت9:00---26 آبان 1391
با سلام به مدیر وبلاگ پیمان می خواستم بگم من یک وبلاگ ساختم به نام (دانلود سرا) میخواستم بگم بهش سر بزنید.

وبلاگ:www.jalder.loxblog.com


sogand
ساعت23:35---25 آبان 1391
سلام دوست عزیزم.خوبی؟کم پیدا شدی مدتیه
آپ کردم.بیا یه سر بزن.منتظرتم


nima
ساعت23:50---24 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


سارا
ساعت22:19---22 آبان 1391
____?????
___??????????
___?????????????
___????????????
__?????????????
_?????????????
_?????????????
_????????????????
????????????????????
???????????????????????
????????????????????????
_??????__??????????????
___????____???????????
___????_____??????????
___????_____??????????
____????____??????????
_____???____?????????
______???__??????????
_______??????????????
________??????????????
_______???????????????????
_______?????????????????????
_______?????????????????????????
_______???????????????????????????
________??????????____?????????????
_________????????_______???????????
_________????????_____???????????
_________???????____??????????
_________???????_??????????
________???????????????
________????????????
________??????????
_______?????????
_______??????
______??????
______??????
______??????
______?????
______?????
_______????
_______????
_______????
______??????
______??????
_______|_????



به سلامتیه اون رفیقی که مجازیه
امـــــــــــا
یه جوری واست سنگ صبوره
که همه رفیقای واقعیت به گرد پاش نمیرسن !!!

http://mortezafirstlove.loxblog.com/


آخرین بوسه
ساعت17:41---17 آبان 1391
بنظرم همه آدمارو باید در ی حد دوست اشتن خاست چون من اعتقاد دارم آدما لایق عشق هم نیستن و فقط عشق واقعیه ای مخصوص خداست یا علی موفق باشی آقاپیمان

یگانه
ساعت15:00---17 آبان 1391
سلامی دوباره چون سلام سلامتی میاره
ممنون ازحضورت.سوتفاهم دیگه بعضی وقتاپیش میاد.

همیشه ایام به کامت باشه


یگانه
ساعت8:42---17 آبان 1391
سلام مطالب وبت عالیه.ولی اینوبدون بعضی وقتا اعتماد برجنس مرد هم قماره.یعنی تواین دنیا چه دخترچه پسر نمیدونم چرا با احساسات همدیگه بازی میکنن.معنی عشق پاک ومعرفت نمی فهمن.

باآرزوی بهترینهابرای شما
پاسخ:خب اینم یه نظریه و نظر شما هم برام محترمه اقایون هم از این قضیه مبرا نیستن حق باشماست


حسن
ساعت19:30---15 آبان 1391
وب خوبي داري سري به من بزن تا تبادل لينگ كنيم

SaBeR
ساعت2:11---13 آبان 1391
Salam vebe zibaee dari khoshhal misham tabadole link konim montazereton hastam...

Saber
ساعت2:09---13 آبان 1391
Salam vebe zibaee dari khoshhal misham tabadole link konim montazereton hastam...

Saber
ساعت2:08---13 آبان 1391
Salam vebe zibaee dari khoshhal misham tabadole link konim montazereton hastam...

رضا
ساعت19:01---11 آبان 1391
سلام آقا پیمان. میدونی با این وبلاگی که داری میتونی درآمدی هم ازش داشته باشی؟ نیازی به سرمایه نیست بیا توضیحات بیشتری راجبش بدست بیار.
teoobuxx.mihanblog.com


ساعت21:32---10 آبان 1391
کی گفته؟؟اتفاقا اینروزا عشقه زن ها پایدار تر از مردا شده...پاسخ:نظر شما برام محترم و قابل احترامه و اميدوارم همينطور باشه كه ميگي هر چند ما كه پايداري نديديم...

فهیمه
ساعت1:06---28 مهر 1391
اهل کاشانم
پیشه ام نقاشی است
گاه گاهی قفسی می سازم با رنگ ، می فروشم به شما
تا به آواز شقایق که در آن زندانی است
دل تنهایی تان تازه شود
چه خیالی ، چه خیالی... می دانم
پرده ام بی جان است
خوب می دانم، حوض نقاشی من بی ماهی است.


Hojjat
ساعت9:37---27 مهر 1391
وبلاگ قشنگی داری
ممنون میشم که به من هم سر بزنی
انجمنم هم فعال کردم
به نویسنده هم احتیلج دارم اگه مایلی خبرم کن


zhila
ساعت20:11---26 مهر 1391
غریبه بود...اشناشد...عادت شد...عشق شد...هستی شد...

روزگار شد...خسته شد...بی وفا شد...دورشد... بیگانه شد...

فراموش نشد


ژيلا
ساعت20:08---26 مهر 1391
سلام دوست عزیزم وبت خیلییییییییییی قشنگه واقعاعالیه بازم میام پیشت خواستی به منم سربزن

arezu
ساعت19:51---24 مهر 1391
salam dooste aziz..};-};-};-
webe khoshgeli dari
khoshhal misham ye sari behem bezani


مهسا
ساعت1:00---24 مهر 1391

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


پارسا
ساعت19:55---23 مهر 1391
مرسی از حظورت داداش گلم
من لینکت کردم همون روز هم چون مشکل پیغام گذاری داشتم تو چت باکس بهت گرفتم
مرسی از لینکت


پریسا
ساعت20:40---21 مهر 1391
سلام دوستم خوبی؟
آپم با یه پست شاید بشه گفت یه کم طولانی
بیا و قول بده تا تهش بخونی


فدامشی
ساعت11:14---20 مهر 1391
سلام قشنگه

dayan
ساعت12:53---19 مهر 1391
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایی داری موفق باشی.
خوشحال میشم به منم سری بزنی.


یگانه
ساعت13:24---18 مهر 1391
زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را ...


پریسا
ساعت20:49---15 مهر 1391
سلام خوبین؟!؟ آپم خوشحال میشم سر بزنید

ARASH
ساعت0:55---10 مهر 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنید؟

يگانه
ساعت0:19---10 مهر 1391
سلام
چه کلمه مظلومیست قسمت

تمام تقصیرهای ما را به عهده می گیرد

همه چیز دست قسمت و تقدیر نیست گاهی ما خودمان قسمتمان را عوض می کنیم


محمد
ساعت22:26---7 مهر 1391
سلام وبت عالیه لینکت کردم موفق باشی


محسن
ساعت21:33---7 مهر 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد

بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟

در آمدي تا حدود 500هزار تومان در ماه؟

فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟
از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه

بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش

كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره

امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد

اينم سايتش


http://www.teobux.com/index.php?ref=omid%20reza


دوست عزيز وقتي عضو شديد


از منو بالا روي مشاهده تبليغات كليك كنيد وسپس روي تبليغاتي كه امده كليك كن وبعد روي پرچم ايران كه ضاهر ميشود كليك كن و صبر كن تا صفحه كامل لود شود و پيغام مبلغ مورد نظر به حساب شما اضافي شد ضاهر گردد وبعد تبليغ بعدي را مشاهده كن و پول بگير....


براي آموزش تصويري و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود


http://www.teobux.com/register.php


یگانه
ساعت16:10---6 مهر 1391
سلام ممنون از حضورتوب زیبایی دارینموفق باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com